Om oss

Vi är en liten klinik i Järpås, Skaraborg, som tar hand om era husdjur – hundar, katter, kaniner och fler. Vår veterinär, Radu Bochis, har mer än 25 års erfarenhet med smådjur och får ibland hjälp av sin fru, Maria, när det behövs.

Vi startade tillbaka 1996 och har sedan dess byggt upp en klinik som har allt som behövs för att ta hand om era djur ordentligt. Vi har utrustning som digitalröntgen, ultraljud, endoskop och allt som behövs för tandvård direkt här hos oss. Det betyder att vi kan hjälpa till snabbt och effektivt, utan att ni behöver vänta.

Hos oss är det personligt. Vi tar oss tid att lära känna både er och era djur. Och vi kan prata med er på svenska, engelska, franska eller rumänska – vad som passar er bäst.

Välkommen in med ditt djur, vare sig det är för en rutinkontroll eller något mer akut. Vi finns här för att hjälpa till.

HUR DU HITTAR OSS:

Veterinär Lidköping Vara Grästorp Järpås

Vi finns i Järpås som ligger på väg 187 mellan Lidköping och Vara.
Från Grästorp kan du åka antingen mot Vara och sedan genom Håkantorp till väg 187 eller man kan också åka mot Lidköping och sedan genom Häggesled till Järpås. När du närmar dig Järpås följ Djurkliniks- Veterinärskylten.

VI TALAR:

Svenska, Engelska, Franska, Rumänska.

SE AVSTÅND FRÅN:

Avstånd från: Vara – 1,6 mil, Lidköping – 2 mil, Grästorp – 2,5 mil, Skara – 3,3 mil, Götene – 4 mil

Adress Allégatan 14, 531 75 Järpås Lidkoping kommun